Księgowy Księgowy
295
BLOG

Władysław Komorowski prezydentem Polski!

Księgowy Księgowy Polityka Obserwuj notkę 6

Stało się. Celebryci mają głos.  Mury Jerycha nadwątlone.

Andrzej Chyra (niegdyś przyłapany przez jeden z tabloidów na oddawaniu moczu na peronie stołecznego metra) wystąpił na inauguracji komitetu honorowego jednego z kandydatów do urzędu prezydenta. Pewnie Państwo wiedzą, u kogo? Guzik prawda. Oto zapis jego wzniosłego wystapienia:

"Ja się generalnie polityką, znaczy..., nie..., nie włączam się w politykę i mam nadzieję, że to jest taki prezydent, który mi pozwoli pozostać z dala od niej po wyborach również. A uważam, że wybory, to jest jedyny moment, kiedy mogę wyrazić swój pogląd na rzeczywistość i na to, kogo bym chciał widzieć, żeby stał na czele państwa i w tym wypadku to jest Władysław Komorowski".

Źródło: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7888278,Tusk_wrecza_szalik__Drogi_Bronku__niech_wygra_Polska.html

Res sacra miser.

 

 

 

Księgowy
O mnie Księgowy

Mówią, że jestem złośliwy. A ja po prostu nie mogę zapanować nad wadą szczerego wyrażania myśli.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka